ht, etniciteit, religie, seksualiteit of po

#1 von yaya2017 , 01.11.2018 06:07

Terwijl Nike in het verleden de beste atleten in hun sport ondertekende en betaalde - Michael Jordan, Tiger Woods, Andre Agassi, Bo Jackson, Serena Williams - ondertekent Nike Air Zoom Spiridon Mujer het bedrijf een voormalig atleet die berucht is vanwege Nike Air Max TN Damen zijn politiek. nam het besluit om atletische dominantie af te zweren en in plaats daarvan politiek te omarmen als nieuw verkoopargument. Nike, hetzelfde bedrijf dat zich bezighoudt met een rechtszaak tegen discriminatie, is nu het Nike Air Max 95 Mens nieuwste bedrijf om wakker te worden. Dat is ondanks het feit dat we al hebben gezien dat het combineren van politiek en sport desastreuze gevolgen heeft gehad voor ESPN en NFL. Word wakker en ga kapot, inderdaad. Nu wil Nike een hapje bij de strijder appel voor sociale rechtvaardigheid. Wall Street Adidas ZX 750 Femmeis het ermee eens dat deze marketingbeslissing slecht is voor het bedrijfsleven, omdat het aandeel van Nike een daling in de aandelenmarkt vanmorgen heeft genomen. En tot welk einde? Gelooft Nike echt dat elk moment van het leven van elke Amerikaan nu moet www.andrewjoslin.co.uk worden besteed aan het afwegen van politiek? Ik Nike Air Max 90 Mujer Azul wil geen sportkledingwinkel betreden en moet een schoenenmerk kiezen voor mezelf of mijn drie jonge zonen vanwege de politiek van een bedrijf. Als een politieke gematigde die in 2016 op Gary Johnson heeft gestemd, wil ik niet elk bedrijf Nike Air Max Tavas Mujer in republikeinse of democratische emmers plaatsen en beslissen wat ik moet kopen tijdens het analyseren van deze factoren.

Maar dat is wat het besluit van Nike me heeft gedwongen om te doen. En als gevolg daarvan heb ik mijn laatste Nike-producten voor mij en mijn jongens gekocht.Nike mag de Nike Air Huarache Femme honderden dollars per jaar niet missen die mijn gezin doorbrengt aan atletische kleding en schoenen - en ze kunnen zelfs het gevoel hebben dat ze het goedmaken andere meer ontwaakte kopers - maar ik ben niet van plan om een ??bedrijf te steunen dat miljoenen dollars Nike Air Max 2015 Damen in de zakken van Colin Kaepernick stopt.Nike Air Max 2017 Femme Ik ga geen sportbedrijf steunen dat politiek boven sport plaatst. Je kunt zeggen dat dit kleingeestig is, maar ik geloof dat de beste manier waarop ik - en elke andere consument - kan reageren op zakelijke toespraken waar ik het niet mee eens www.daviddenardi.fr ben, is door de producten van dat bedrijf niet langer te kopen. Ik ga niet in de straten marcheren, Nike-kleding die ik al bezit of urenlang op sociale media voor anderen pleit om aan mijn besluit deel te nemen, ik ga gewoon iets simpels doen: andere merken kopen zoals UnderArmour, Reebok, Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens Adidas voor mijn jongens en mezelf. Uiteraard heb ik een verouderde notie: ik denk dat elk Amerikaans bedrijf moet proberen elke consument te dienen, ongeacht iemands ras, geslacht, etniciteit, religie, seksualiteit of politieke overtuiging.

Wat ik zo leuk vind aan Nike Air Max 90 Femme sporten, is wanneer je team je top vijf www.romuslus.fr scoort, de fans om je heen die voor hetzelfde team wroeten, ongeacht welke verschillen je anders zou hebben buiten het stadion of de arena. Sport is een verenigende kracht, geen verdeeldheid - de plaats waar alle Amerikanen samenkomen op velden Adidas NMD Femme en rechtbanken verenigd in gelijkheid. Sport vertegenwoordigt Nike Air Max Vision Womens het beste van Amerika, de ultieme meritocratie. De winnaar is de beste man of vrouw, niet de luidste demonstrant. Zoals ik in mijn aanstaande boek schreef, had Michael Jordan gelijk toen hij naar verluidt zei: "Republikeinen kopen Nike Air Max 2017 Damen ook sneakers." Jordan begreep dat het zijn sportieve uitmuntendheid was die het land verenigde, niet zijn mening over Roe v. Wade, homohuwelijk of wapens. Eens op een keer wist Nike dit ook. Nu heeft Nike helaas besloten dat politiek belangrijker is dan sport. En daarmee verliezen ze een oude klant, Nike Air Presto Mujer een kind dat al zijn geld spaart voor de nieuwste Air Jordans, mogelijk voor altijd.

yaya2017  
yaya2017

entemente da quali differenze potres
The Italian language Work: Statham seemed

Xobor Forum Software ©Xobor.de | Forum erstellen